Animal Experience

Hoi allemaal,

De vakantie is voorbij en wij zijn weer volop bezig met de voorbereidingen voor de aankomende uitvoeringen. Zo hebben we 28 september bij de Intratuin in Emmeloord een educatieve vrijdagmiddag. Wij nemen knaagdieren, konijnen en reptielen mee.

Ook hebben wij een week later, 5 oktober, een uitvoering staan, namelijk het Stoofperenfeest in Ruinerwold. Hier zullen wij aanwezig zijn op het kindererf met verschillende dieren. Er wordt geschminkt, geknuffeld met de dieren en nog veel meer.

Ons project Animal Experience 2.0 heeft als doel om verschillende doelgroepen te informeren over dieren op een leuke manier. Bij een samenwerking worden er activiteiten bedacht en uitgevoerd met eventuele dieren. Dit doen we met verschillende dieren zoals knaagdieren en reptielen. Animal Experience 2.0 is een nieuw, samengevoegd project bestaande uit de verschillende projecten Kind en dier, Animal Experience en Reptieleneducatie. Deze drie projecten zijn dus individueel niet langer meer actief.

Voor meer informatie of een eventuele samenwerking kunt u ons bereiken via animal-experience@‎hotmail.com